یک مشاوره حرفه ای استقرار الزامات استاندارد 17020 چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک مشاوره حرفه ای استقرار الزامات استاندارد 17020 چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هم اکنون شرکتهای بازرسی فنی که به تازگی تاسیس شده اند یا به عنوان شرکتهای بازرسی فعال در یک یا چند حوزه محدود فعالیت می نمایند تمایل دارند که از طریق بکار گیری خدمات مشاوره نسبت به اخذ تایید صلاحیت در حوزه یا حوزه های جدید اقدام نموده یا دامنه فعالیت فعلی خود را گسترش دهند. از این رو لازم بوده شرکتهای بازرسی متقاضی استفاده از خدمات مشاور دقت کافی را  در این خصوص به خرج دهند تا نسبت به انتخاب مشاور حرفه ای اقدام کرده که بتواند با ارائه راهکارهای مناسب از طریق اشراف اطلاعاتی نسبت به مراحل اخذ تایید صلاحیت و نحوه براورده سازی الزامات استاندارد مرجع، این مهم را برای شرکت به ارمغان آورد. 

آیتم های لازم جهت انتخاب مشاور حرفه ای استاندارد 17020 از دید این گروه مشاور:

1- توان ارائه مدارک مثبته حداقل 3 مورد پروژه مشاوره استقرار سیستم مدیریت بازرسی به اتمام رسیده موفق،

2- توان ارائه مدارک مثبته حداقل 5 مورد دوره آموزشی برگزار شده آموزش الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012،

3- توان ارائه مدارک مثبته حداقل 10 مورد انجام ممیزی/ارزیابی شرکتهای بازرسی فنی،

در واقع یک مشاور حرفه باید هم جایگاه ممیز/ارزیاب شرکتهای بازرسی، هم جایگاه مدرس آموزش الزامات استاندارد 17020 و  هم جایگاه مسئول تضمین کیفیت یک شرکت بازرسی را درک کرده باشد تا با بکار گیری هر سه وجه عنوان شده بهترین مسیر را به شرکت بازرسی خواهان خدمات مشاوره ارائه نماید. 

به شرکتهای بازرسی فنی اطمینان داده می شود در صورت استفاده از خدمات مشاوره این گروه مشاور جهت استقرار الزامات استاندارد ISO/IEC17020:2012 با خاطری آسوده به اهداف تعیین شده خود خواهند رسید. جهت اطلاع از نحوه ارائه خدمات با شماره 09126886382 تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.