دیاگرام نحوه رسیدگی به شکایات و درخواست رسیدگی مجدد در فرآیندهای مرکز ملی تایید صلاحیت ایران
يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ
در فرآیندارزیابی شرکت های بازرسی فنی در مرکز ملی تایید صلاحیت، ممکن است شرکت های ارزیابی شونده از نحوه اجرای فعالیت ارزیابی یا نتایج حاصل از ارزیابی ها شکایت و یا درخواست رسیدگی مجددی را مطرح نمایند، به منظور مشخص شدن شیوه و روال طرح شکایت و یا درخواست رسیدگی مجدد متقاضیان باید مطابق روال ترسیم شده ذیل اقدام نمایند: